Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Benkó Réka első fordulós búcsúja 2013-08-09 15:20:00 A gödöllői kardvívó három tussal maradt alul argentin riválisával szemben, és nem jutott be a legjobb 32 közé a világbajnokság egyéni versengésében
Benkó Réka Európa-bajnoki kilencedik 2013-06-17 17:31:28 Egy tus választotta el a Gödöllői EAC kardozóját a legjobb nyolc közé jutástól a zágrábi kontinensviadal női kard egyéni versenyében